Úředník/ce - sociální pracovník/ce, oddělení sociálních služeb, odbor sociálních věcí

Základní údaje

  • mzda od 35 000 do 45 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš magisterské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.8.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Bruntál

Upřesňující informace

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností
zařazení v platové třídě: 11.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanemstátu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
o dosáhla věku 18 let,
o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk.

Další požadavky:
o ukončené vzdělání v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, tzn. minimálně: ? vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, dále viz zákon , o uživatelská znalost práce na PC,
o samostatnost, komunikativnost, organizační schopnosti, odolnost vůči stresům,
o odborná způsobilost dle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou,
o orientace v systému sociálních služeb, v systému pomoci v hmotné nouzi, státní sociální podpory a dávek pro osoby se zdravotním postižením výhodou,
o orientace ve specifikách cílových skupin klientů sociální práce výhodou,
o řidičský průkaz sk. B výhodou.

Charakteristika vykonávané pozice:
Sociální práce zaměřená na změnu klienta a na změnu sociálního prostředí, vedení správního řízení,
činnost koordinátora prevence kriminality a koordinátora prevence závislostního chování, včetně zpracování
žádostí o dotace v těchto oblastech.
??
Veškeré kontaktní informace naleznete na kontakt.mubruntal.cz I Tel.: +420 554 706 111
Nabízíme:
o pružnou pracovní dobu,
o 5 týdnů dovolené,
o 5 dnů sick days,
o a další benefity.
Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:
o jméno, příjmení a titul uchazeče,
o datum a místo narození uchazeče,
o státní příslušnost uchazeče,
o místo trvalého pobytu uchazeče,
o druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není
občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského
hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
o datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
o životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností,
o výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující
bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát
nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; při podání přihlášky lze doklad nahradit
čestným prohlášením o bezúhonnosti,
o ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; při podání přihlášky lze doklad připojit v prosté kopii.

Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.

Písemnou přihlášku lze podat:
o ve lhůtě do 14.07.2025 na:
? podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál
? odeslat datovou schránkou do datové schránky úřadu: c9vbr2k
? odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL

Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Nádražní 994/20, Bruntál, 79201, Bruntál

+ Otevřít mapu v novém okně