Back Office & Hlavní uživatel ERP Helios Inuvio

Základní údaje

  • mzda od 25 000 do 35 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně37.5
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.10.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelEKOBAL ROŽNOV s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc práce s pc - windows

Upřesňující informace

Náplň práce
• správa a podpora ERP systému Helios Inuvio (uživatelská nastavení, evidence, řešení požadavků kolegů)
• spolupráce s dodavatelem systému a koordinace změnových požadavků
• školení a podpora uživatelů v rámci firmy
• zadávání a kontrola dat v systému, dohled nad správností procesů (objednávky, fakturace, sklad, výroba)
• podpora obchodního a výrobního oddělení – administrativní agenda, příprava dokumentů, reportů a podkladů pro vedení
• aktivní účast na zlepšování interních procesů a efektivním využívání ERP
• další běžná administrativa spojená s chodem back office
Požadujeme
• SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo technického směru
• zkušenost s ERP systémem (znalost Helios Inuvio velkou výhodou)
• uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
• pečlivost, spolehlivost a schopnost samostatně řešit úkoly
• komunikativnost a ochota pomoci kolegům
• výhodou je praxe na obdobné pozici (back office, administrativní podpora, interní IT/ERP koordinátor)
Nabízíme
• práci v přátelském kolektivu rodinné společnosti s dlouholetou tradicí
• možnost odborného růstu v oblasti ERP a firemních procesů
• odpovídající finanční ohodnocení
• pružnou pracovní dobu a občasnou práci z domova
• Sick days
• nástup možný ihned

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Pivovarská 42, Rožnov pod Radhoštěm, Vsetín, Vsetín

+ Otevřít mapu v novém okně