minimální požadované vzděláníúso (vyučení s maturitou)
směnnostpružná pracovní doba
počet hodin týdně40
vhodné prozdravé osoby
zahájení pracovního poměru17.9.2025
počet volných míst1
zaměstnavatelDiecézní charita Brno
Požadavky na uchazeče
práce s pc - textový editor (word)
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
ekonomika - účetnictví a daňové evidence
Benefity
jiné výhody
příspěvek na stravování
Upřesňující informace
17.9.2025 - zpracování účetnictví dle zásad organizace a zákona o účetnictví, vedení agendy stravného a archívu, příprava podkladů a účtování mezd. Účtování a správa faktur, majetku, pokladny. Kontrola a účtování bankovních výpisů, příprava plateb. Realizace pravidelných měsíčních a ročních závěrek, zpracování plateb a evidence finančních transakcí. Min. SŠ s ekonomickým zaměřením, zkušenost v oblasti účtování a financování organizace, znalost českých účetních a daňových předpisů, znalost MS Office, zejména MS Excel. Výhodou zkušenosti v oblasti účtování a financování neziskových organizací, znalost programu VEMA velkou výhodou. KONTAKT: ZASLAT PROFESNÍ ŽIVOTOPIS A MOTIVAČNÍ DOPIS NA E-MAIL: lucie.galova@breclav.charita.cz
Kontaktní údaje
Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.