PERSONALISTA/KA-HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení Technické univerzity v Liberci

Základní údaje

  • mzda od 60 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.11.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelTechnická univerzita v Liberci

Požadavky na uchazeče

práce s pc angličtina aktivní

Benefity

podnikové stravování dovolená navíc předškolní zařízení

Upřesňující informace

CHARAKTER: Hledáme zkušeného personalistu, který bude zodpovědný za chod Personálního a mzdového oddělení a bude koordinovat jeho činnosti. Vaší hlavní rolí bude: řízení kompletní personální a mzdové agendy v souladu s platnou legislativou, realizace náborových procesů, výběrových řízení a onboardingu, tvorba, aktualizace a koordinace interních směrnic, postupů a formulářů v oblasti pracovněprávní a mzdové agendy v rámci univerzity, zajištění zaměstnávání cizinců, vysílání pracovníků do zahraničí a souvisejících odvodů, metodická podpora při čerpání mzdových prostředků a řízení personálních nákladů dle pravidel poskytovatelů financí, odborné konzultace a podpora vedoucích pracovníků i zaměstnanců při pracovněprávních a mzdových otázkách, práce v informačním systému VEMA - nastavování parametrů pro vedení personálně-mzdové agendy, správa agendy zaměstnaneckých benefitů a podpora pozitivního pracovního prostředí, elektronizace a optimalizace personálně-mzdových procesů, sledování legislativních změn a jejich praktická implementace, dohled nad dodržováním pracovněprávních předpisů napříč univerzitou. DOVEDNOSTI a VZDĚLÁNÍ: VŠ/SŠ vzdělání, ideálně v oblasti personálního řízení, HR, práva nebo ekonomie, minimálně 3 roky odborné praxe v personální a mzdové oblasti, praxe na obdobné pozici výhodou, znalost pracovněprávní legislativy, zákoníku práce, odměňování, benefitů a zaměstnávání cizinců, analytické myšlení, orientace v reportingu a analýze personálních dat, schopnost implementace legislativních změn do praxe, zkušenosti s podmínkami poskytovatelů finančních prostředků výhodou, angličtina na běžné komunikační úrovni, běžná uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint; zkušenost s HR/mzdovými systémy výhodou, organizační a koordinační schopnosti, komunikační a poradenské schopnosti, samostatnost, flexibilita a iniciativa, zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost. PRAC. POMĚR: 100 % (40hod./týden), prac. smlouva na dobu určitou v délce 1 roku, další prodloužení již na dobu neurčitou. NÁSTUP: 01.12.2025, příp. dle dohody, mzd. zařazení B7 dle vnitř. mzd. předpisu, přiznání osobního příplatku po úspěšné adaptaci.
Nabízené výhody: podnikové stravování, 6 týdnů dovolené, dětský koutek.
K přihlášce do VŘ musí být přiloženy tyto dokumenty: strukturovaný profesní životopis se stručnou charakteristikou dosavadní odborné praxe, motivační dopis, kopie dokladů o dosaženém vzdělání. Přihlášku s dokumenty doručte e-mailem (volnamista@tul.cz) nebo poštou nejpozději do 01.11.2025. Výběr. řízení je od 02.10.2025 zveřejněno na úřední desce TUL (https://www.tul.cz/kariera/).

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Studentská 1402/2, Liberec, 46001, Liberec

+ Otevřít mapu v novém okně