SPRÁVCE / SPRÁVKYNĚ DANĚ - REGISTRACE, Oddělení správy registrů (270448)

Základní údaje

  • mzda od 26 680 do 38 570 Kč/měsíc
  • pracovní vztahslužební poměr
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.11.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelGenerální finanční ředitelství

Benefity

dovolená navíc jiné výhody 5 dnů volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity

Upřesňující informace

SLUŽEBNÍ POMĚR na dobu určitou do 1. 11. 2028 (po dobu MD a RD), pružná pracovní doba.
Předpokládaný nástup do služby: listopad 2025.
Platové a další podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 26.680 Kč do 38.570 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3.857 Kč do 5.786 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 2.150 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
a služebního předpisu GŘ č. 2/2017,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním
měsíci.

Správce daně - registrace vykonává tyto činnosti: zajišťuje a koordinuje komplexní správu daní, poplatků a dalších peněžitých plnění, včetně vedení daňového a správního řízení; odpovídá za agendu registrace daňových subjektů, včetně prověřování údajů a řešení otázek místní příslušnosti; komplexně vykonává specializované a analytické činnosti správy daní u náročných a složitých případů, které vyžadují vysokou míru odbornosti a samostatného rozhodování; provádí místní šetření, vyhledávací činnost a řízení o přestupcích; vydává rozhodnutí, zpracovává stanoviska a vyřizuje opravné a dozorčí prostředky, přičemž metodicky usměrňuje a koordinuje činnost v rámci svěřené působnosti.

Mezi další požadavky patří zejména: orientace v problematice správy daní, včetně registrace daňových subjektů, schopnost samostatně vést složité případy a rozhodovat ve věcně náročných kauzách, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, odpovědnost a proaktivní přístup.

Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené, 5 dnů volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity.

Veškeré informace naleznete na stránkách Finanční správy - nabídka zaměstnání.

Přihlášky zasílejte nejpozději do 13. 10. 2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy.

Informace k vykonávaným činnostem na služebním místě poskytne: Ing. Lenka Prokopová, ředitelka sekce ÚP v Náchodě, tel.: 953 135 001, e-mail: Lenka.Prokopova@fs.gov.cz

Informace k výběrovému řízení poskytne: Mgr. Michaela Džuganová, tel.: 495 851 253, e-mail: Michaela.Dzuganova@fs.gov.cz

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Tyršova 49, Náchod, 54701, Náchod

+ Otevřít mapu v novém okně