Referent/ka na úseku územního plánování

Základní údaje

  • mzda od 33 280 do 41 520 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš magisterské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.1.2026
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Bystřice pod Hostýnem

Požadavky na uchazeče

práce s pc řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b

Benefity

dovolená navíc jiné výhody viz poznámka místa

Upřesňující informace

Pracoviště Bystřice pod Hostýnem
- Vykonávaná činnost: zajišťování činnosti úřadu územního plánování v obci s rozšířenou působností

- Požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze správní činnosti:
Podmínka vzdělání:
* autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství
* vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování
* vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a
urbanismus, stavebnictví nebo geografie
vysoké pracovní nasazení, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, důslednost, dobré komunikační schopnosti, výborná znalost práce na PC (MS Office, Internet), orientace v programech GIS nebo CAD, řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič), samostatnost a aktivní přístup k řešení problémů, schopnost zvládat psychickou zátěž

- Výhody, ke kterým může být přihlédnuto: praxe v oboru územně plánovací činnosti ve veřejné správě, zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního plánování nebo stavebního řádu, znalost právních předpisů na úseku územního plánování a stavebního řádu

- Nabízíme: zaškolení v průběhu adaptace, další vzdělávání a profesní rozvoj, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick day, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a životních výročích

- Předpokládaný nástup je leden 2026 (případně dle dohody), Doba trvání pracovního poměru:
na dobu neurčitou, Platová třída: 11. - 12. dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

- Náležitosti přihlášky uchazeče: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče

- Doklady, které je nutné doložit k přihlášce: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, přihlášku k výběrovému řízení a řestné prohlášení naleznete na webových stránkách města:
https://www.bystriceph.cz/formulare%2Dostatni/ds-1187/archiv=0&p1=1027

- Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Neúplné či pozdě doručené přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení.

* Lhůta pro podání přihlášky: Doručení nejpozději do 07.11.2025 (včetně)
* Forma přihlášky: Písemná nebo elektronická (datová schránka nebo na el. podatelnu města se
zaručeným elektronickým podpisem)
*Způsob a místo podání písemné přihlášky: Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „VŘ – referent/ka ÚP“ osobně na podatelnu MěÚ nebo poštou s uvedením adresy
* Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, Datová schránka: vqqbu36, e-mail: podatelna@mubph.cz

Bližší informace k výběrovému řízení zodpoví: Mgr. Monika Myšková, personalistka a právnička, tel. 573 501 926, e-mail: Monika.Myskova@mubph.cz
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky. Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku
výběrového řízení, případně dle předchozí domluvy. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou po uplynutí lhůty skartovány.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Masarykovo nám. 137, Bystřice pod Hostýnem, 76861, Kroměříž

+ Otevřít mapu v novém okně