Referent/referentka

Základní údaje

  • mzda od 33 280 do 38 570 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelStatutární město Olomouc

Požadavky na uchazeče

práce s pc

Benefity

dovolená navíc jiné výhody

Upřesňující informace

Výběrové řízení č. 2025/70
Odbor/Oddělení: odbor investic/oddělení veřejných zakázek
Druh práce: právní posuzování dokumentů a administrace zadávacích řízení
zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání s minimálně 5 - letou praxí v oboru
Obor: právo, technický, ekonomický
Praxe: praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou, praxe u územního samosprávného celku výhodou
Jiné požadavky:
- počítačové dovednosti (MS Office, práce s Internetem)
- základní znalost zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů
- znalosti z obchodněprávní problematiky výhodou
- orientace v legislativní oblasti
- kreativnost, analytičnost a adaptabilita
- dobré komunikační schopnosti
- ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Bližší specifikace pracovní činnosti:
- spolupráce na přípravě podkladů pro zadávací řízení
- vypracování procesní části zadávací dokumentace
- komplexní administrace zadávacích řízení v souladu se zákonem a vnitřním předpisem
- metodické řízení činnosti komise a pořizování protokolů z jednání
- spolupráce s externími organizacemi zajišťujícími zadávací řízení pro SMOl
- spolupráce s odborem dotačních projektů na podkladech pro dotační programy

Lhůta pro podání přihlášky: 7. 11. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
- poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
- datovou schránkou (ID: kazbzri)
- e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
- osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Olomouc, Olomouc, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně