Vedoucí mzdový - mzdová účetní, personalista - personalistka

Základní údaje

  • mzda od 50 000 do 60 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelSdružení ozdravoven a léčeben okresu Trutnov

Požadavky na uchazeče

práce s pc ms word, excel

Benefity

podnikové stravování příspěvek na stravování dovolená navíc 5 týdnu dovolené jiné výhody služební mobil, příspěvek na spoření na stáří

Upřesňující informace

Požadujeme:
" Vzdělání středoškolské ekonomického směru, VŠ výhodou
" Praxi v oboru min. 3 roky z oblasti mzdového účetnictví
" Dobrou znalost práce s PC (MS Word, Excel)
" Dobré znalosti daňových a pracovně-právních předpisů
" Pečlivost, zodpovědný přístup k práci, chuť se dále vzdělávat

Výhodou:
" Zkušenosti s vedením lidí
" Praxi ve zpracování mezd v programu Vema
" Zkušenosti se zpracováním mezd v příspěvkové organizaci

Náplň práce:
" Vedení malého pracovního kolektivu, nastavování pracovních postupů
" Zodpovědnost za komplexní zpracování a kontrolu mezd, docházky zaměstnanců celé organizace v souladu s platnými právními předpisy
" Zpracování související agendy - např. mimořádné odměny, příspěvky na penzijní připojištění, srážky ze mzdy, exekuce, insolvence, pracovní neschopnosti, pracovní úrazy apod.
" Daňová prohlášení, roční zúčtování daně z příjmů
" Zpracování statistických výkazů, příprava reportů pro vedení společnosti a kraj, roční závěrky mezd apod.
" Administrativa spojená se změnami ve mzdové agendě (nástupy, výstupy, změny pracovních poměrů), vybraná personální administrativa, vedení osobních spisů
" Pracovněprávní a mzdové poradenství zaměstnancům, včetně poskytování součinnosti vedoucím zaměstnancům v oblasti zpracování docházky a podkladů pro mzdy
" Sledování změn v oblasti pracovního práva, právních předpisů ve mzdové a daňové oblasti a ostatních souvisejících předpisů, navrhování zavedení změn do praxe, návrh úpravy směrnic apod.

Nabízíme:
" Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., třída 10. a stupeň dle dosažené praxe
" Příplatek za vedení, osobní ohodnocení a možnost čtvrtletních odměn (průměrný plat po zaučení 50 000 - 60 000 včetně odměn)
" Zaměstnanecké benefity - služební mobil, příspěvek na stravování, 5 týdnu dovolené, příspěvek na spoření na stáří
" vzdělávání a zdokonalování v oboru

Nástup: možný ihned, popřípadě dle dohody

V případě zájmu nás kontaktujte na e-mailové adrese: podatelna@soltrutnov.cz, pro bližší informace o nabízené pracovní pozici kontaktujte Ing. Alenu Klůzovou na tel: 606 692 993.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Procházkova 818, Trutnov, Trutnov, Trutnov

+ Otevřít mapu v novém okně