Základní údaje
- mzda
od 50 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníbez vzdělání
- směnnostpružná pracovní doba
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.12.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelEH Business Services s.r.o.
Upřesňující informace
prvotní kontakt e-mailem - Roldán Jana, e-mail: jana.roldan@ibs-sro.com
Customer Service representative:
Zodpovídá za přijímání, sledování a zpracovávání zákaznických objednávek a požadavků včasným způsobem s důrazem na přesnost a profesionalitu. Ovládá znalosti produktového portfolia společnosti. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a prodejních akcích. Sdílí znalosti s mladšími členy týmu. Plní roli kontaktní osoby (telefonicky nebo elektronicky) pro zákazníky a obchodní zástupce během dne, aby zajistil rychlý a vstřícný servis jak externím, tak interním zákazníkům.
Zajišťuje správné řízení objednávek: nabídky, objednávky, dodávky a fakturace.Řeší reklamace produktů a služeb. Zabezpečuje splnění místních právních požadavků. Zajišťuje dodržování místních obchodních podmínek prodeje: vrácení zboží, slevy, dopravní poplatky, záruky a reklamace produktů.
Dosahuje stanovených cílů zákaznického servisu. Implementuje všechny postupy a procesy EMEA vztahující se ke službám zákazníkům, které byly dohodnuty s vedoucím oddělení péče o zákazníky.
Podporuje kampaně a nabídky dohodnuté s vedoucím oddělení péče o zákazníky. Spolupracuje a využívá vztahy se sesterskými společnostmi v rámci celé skupiny. Plní další úkoly a povinnosti související s rolí zákaznického servisu dle pokynů přímého nadřízeného.
Požadavky:
Plynulá znalost anglického jazyka a téměř rodilá úroveň místního jazyka pro obsluhované regiony.
Efektivní komunikační dovednosti (ústní i písemné).Dobrá znalost aktuálního produktového portfolia.
Schopnost identifikovat příležitosti ke zlepšení se zaměřením na úspěch zákaznického servisu.
Schopnost stanovovat priority úkolů v souladu se strategií a vizí zákaznického servisu.
Objektivní a strukturovaný přístup k rozhodování.
Zákaznicky orientovaný přístup se schopností udržovat pozitivní vztahy s interními i externími partnery.
Schopnost efektivní a přesné práce v počítačových systémech (SAP, CRM a Excel).
Schopnost přizpůsobovat se a zavádět nové postupy podle potřeby s cílem zajistit vynikající péči o zákazníky.
Kontaktní údaje