Pracovník nákupního oddělení ( m/ž )

Základní údaje

  • mzda od 170 Kč/hod.
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    ozp s invaliditou 3. stupně (dříve tzp)
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelOPTIMIA BPO s.r.o.

Benefity

dovolená navíc 25 dní dovolené jiné výhody konec pracovní doby, zaškolení, možnost dalšího rozvoje

Upřesňující informace

Vhodné i pro OZP

NÁPLŃ PRÁCE
- kompletní správa skladového hospodářství v systému Pohoda (produkty, skladové karty, příjemky, výdejky, faktury)
- administrativa spojená s nákupním oddělením (MS Office, Word/Excel)
- spolupráce s kolegy v rámci společnosti (primárně s fakturačním oddělením)

PRACOVNÍ DOBA - pondělí až pátek, směny dle domluvy, možnost i zkráceného úvazku
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Strojírenská 4/7, Jihlava

POŽADUJEME:
- zkušenost na obdobné pozici
- znalost systému Pohoda (skladové hospodářství)
- znalost MS Office, pečlivost, důslednost

Pokud vás pozice zaujala, budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis. Těšíme se na vaši reakci!

Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Strojírenská 4/7, Jihlava, Jihlava, Jihlava

+ Otevřít mapu v novém okně