Účetní - personalista/personalistka

Základní údaje

  • mzda od 33 280 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostdělené směny
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.1.2026
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelDomov Hrubá Voda, příspěvková organizace

Požadavky na uchazeče

práce s pc řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b

Benefity

podnikové stravování dovolená navíc jiné výhody

Upřesňující informace

Charakteristika pracovní pozice:
- komplexní vedení účetnictví účetní jednotky včetně vedení účetních knih a sestavování účetních závěrek za účelem jejich předávání na Olomoucký kraj a CSÚIS,
- zodpovědnost za správnost a efektivnost ekonomického, daňového a finančního hospodaření,
- sestavování rozpočtu a kontrola jeho plnění,
- znalost agendy poklady a hospodaření a čerpání prostředků FKSP,
- tvorba statistických výkazů, komunikace se zřizovatelem, bankami, pojišťovnami a Finančním úřadem,
- příprava a správa směrnice,
- příprava žádosti o datace pro SS a příprava finančních vypořádání poskytnuté dotace,
- odpovědnost za vyplňování dat souvisejících s personální a mzdovou agendou ve výkazech zřizovatele, KISSoS, MPSV, či jiných institucí,
- provádění dílčích pracovněprávních úkonů a personalistických prací – tvorba, zpracování a vedení zaměstnanecké dokumentace, personální evidence a dalších úkonů v rámci personální oblasti,
- vedení agendy OOPP, jejich objednávání dle požadavku vedoucích pracovníků a vydávání,
- evidence vzdělávání zaměstnanců,
- evidence stravování zaměstnanců v závodní jídelně,
- kontrola docházky zaměstnanců – práce v programu EQiup,
- vyřizování pracovněprávních záležitostí zaměstnanců, zařazování do platových tříd podle katalogu prací,
- zajišťování a dodržování pracovně – právních předpisů a předpisů z oblasti zaměstnanosti, sociální zabezpečení apod.,
- komplexní zajišťování oblasti organizačních vztahů a systemizace, personalistiky, odměňování nebo přípravy a vzdělávání zaměstnanců.
- zastupování zaměstnavatele v daných oblastech při jednání s vnějšími orgány,
- komunikace s externími zástupci firmy zpracovávající mzdy, příprava podkladů pro zpracování mezd,
- příprava výběrových řízení, stanovování zásad a kritérií pro výběrová řízení,
- tvorba směrnic týkající se mzdové a personální oblasti,
- stanovování zásad a pravidel pro hodnocení nebo odměňování zaměstnanců,
- poskytování konzultací zaměstnancům.

Co od Vás očekáváme:
- pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření,
- znalost zákona č. 410/2009 Sb. a souvisejících právních předpisů,
- uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office,
- znalost prostředí účetního programu Gordic výhodou,
- znalost příslušných právních předpisů týkající se personální oblasti,
- řidičský průkaz skupiny B,
- odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování,
- systematický a analytický přístup,
- flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, aktivní znalost českého jazyka,
- chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat,
- trestní bezúhonnost,
- zdravotní způsobilost.

Co Vám můžeme nabídnout:
- zaměstnání ve stabilní organizaci,
- 25 dnů dovolené,
- pružnou pracovní dobu,
- zajištění stravování v organizaci,
- odborný rozvoj a vzdělávání,
- zaměstnanecké benefity (penzijní připojištění, příspěvek na stravování, možnost občasné práce z domova).
K přihlášce zájemce připojí tyto dokumenty:
a) strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech vztahujících se k výkonu výše uvedené pracovní pozice,
b) originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášky:
Přihlášku s požadovanými doklady lze zaslat poštou nebo předat osobně v organizaci Domov Hrubá Voda, p.o., popř. prostřednictvím datové schránky ID: rimkhxs, a to nejpozději do 30.11.2025 do 12:00 hodin, kdy přihláška musí být doručena do sídla organizace. Obálku označte: „VŘ ÚČETNÍ – PERSONALISTA/TKA – NEOTVÍRAT“.
Pokud nebude v přihlášce vyžadováno vrácení osobních materiálů, budou ihned o skončení výběrového řízení skartovány.
Na základě zaslaných podkladů může být zájemce o pracovní pozici pozván k osobnímu pohovoru.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Hlubočky, 78361, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně