Obchodní a marketingový asistent, práce v eshopu www.kancelarskezidle.com

Základní údaje

  • mzda od 30 000 do 35 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.4.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMERCURY STAR s.r.o.

Upřesňující informace

OBCHODNÍ A MARKETINGOVÝ ASISTENT
Naše společnost se zabývá prodejem všech možných typů židlí, se specializací na kancelářské židle.
V Česku jsme jedničkou v prodeji kancelářských židlí. Působíme již od roku 1995. a zabýváme
se také velkoobchodním prodejem.
Co bude Vaší náplní práce ?
- každodenní činnost spojená s marketingovým , obchodním oddělením
- podílení se na tvorbě marketingových kampaní, práce se srovnávači Heureka a Zbozi
- tvorba bannerů nebo návrhů v programu Canva - intuitivní program , jednoduchý na práci i naučení
- tvorba emailových šablon pro kampaně v prostředí smartemailingu , kde to lze snadněji nastavit.
- péče a komunikace se stávající nebo novými velkoobchodními klienty např. ALZA apod
- vyřizování objednávek VO klientů
- sledování TOP produktů na Heurece a pravidelný monitoring a jejich úprava
- příprava podkladů pro marketingové kampaně - produkty, ceny a podílení se na konceptu kampaně.
Marketingový a obchodní specialista
- hledáme do týmu člověka, který je kreativní a zároveň prozákaznicky orientovaný, baví ho vymýšlení nových cest k zákazníkovi, jak koncovému, tak B2B.
Pokud máte rádi různorodou náplň práce, tato pozice je právě pro Vás.
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělaní typu obchodní akademie
- praxe v obchodním, marketingovém oddělení
- postupně i práce v Canvě - intuitivní program, lze se snadno naučit s tím pracovat
- zkušenosti s komunikací se zákazníky, koncovými nebo B2B
- příjemné vystupování
- ochota se stále vzdělávat
- znalost češtiny slovem i písmem
- práce a komunikace se srovnávači (Heuréka, Zboží) , práce na sociálních sítích
Co Vám nabízíme ?
- 20 dnů dovolené + 5 dní sick days ,celkem tedy 25 dní volna
· práci na plný pracovní úvazek
. zaškolení, abyste se co nejdříve cítili jako ryba ve vodě
· zajímavé zaměstnanecké slevy na naše produkty
. stravenkový paušál
. proplácení případných přesčasů s příplatkem 25% nebo jejich vybrání jako NV.
. skvělý tým kolegů
- možnost firemního telefonu nebo notebooku
- speciální prémie na konci roku
První kontakt: e-mailem: martina.kolackova@kancelarskezidle.com

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Bezručova 2902, Rožnov pod Radhoštěm, 75661

+ Otevřít mapu v novém okně