Pracovník/ce obchodního oddělení - Backoffice - s dobrou znalostí NJ/Vertriebssachbearbeiter im Innendienst - Backoffice

Základní údaje

  • mzda od 40 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánístřední odborné bez maturity a bez vyučení
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.5.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelIBS Scherer Czech s.r.o.

Upřesňující informace

Náplň práce:
- Telefonická zákaznická podpora a poradenství z kanceláře (příchozí i odchozí hovory)
- Tvorba a sledování nabídek, obecné. komerční a obchodní aktivity
- Podpora pro zadávání objednávek a plánování dodávek pro zajištění hladké realizace objednávek jako rozhraní mezi plánováním, řidičem a zákazníkem
- Peče o adresy zákaznická data v CRM systému společnosti
- Realizace prodejních kampaní

Naše požadavky:
- Zkušenosti se zákaznickým servisem (příchozí i odchozí)
- Komunikativní a přátelské vystupování
- Flexibilita a schopnost pracovat v týmu
- Práce orientovaná na zákazníka a úspěch
- Zkušeností s obsluhou běžných kancelářských programů, dobrá znalost práce na PC
- Dobrá znalost němčiny slovem i písmem - německý jazyk - úroveň min. mírně pokročilá (B1)

Nabízíme:
- Silnou značku a 50letou zkušeností společnosti,
- Vynikající možnosti rozvoje, odměna související s výkonem a jistá práce v společnost orientovanou na budoucnost
- Nejlepší průmyslové know-how získané v průběhu mnoha let mezinárodní činnosti
- nejmodernější komunikační technologie

Vertriebssachbearbeiter im Innendienst - Backoffice (m/w/d)

Ihre Aufgaben:
- telefonische Kundenbetreuung- und Beratung im Innendienst (In- und Outbound)
- Erstellung und Nachverfolgung von Angeboten, allgm. kaufmännische Tätigkeiten
- Unterstützung Auftragserfassung und Tourenplanung Auslieferungen, für Sicherstellung reibungslose Erledigung als Schnittstelle zwischen Disposition, Fahrer und Kunde
- Adress- und Pflege von Kundendaten im firmeneigenen CRM-System
- Durchführung von Vertriebskampagnen

Unsere Anforderungen:
- Erfahrung im Bereich Kundenbetreuung (In- und Outbound)
- kommunikationsstarkes und freundliches Auftreten
- Flexibilität- und Teamfähigkeit
- kunden- und erfolgsorientiertes Arbeiten
- geübter Umgang mit den gängigen Office-Programmen, gute PC-Kenntnisse
- gute Deutsch-Kenntnisse in Wort und Schrift

IBS bietet:
- eine starke Marke mit 50 Jahren Unternehmenserfahrung
- hervorragende Entwicklungschancen, erfolgsorientierte Vergütung und einen sicheren Arbeitsplatz in einem zukunftsorientierten Unternehmen
- bestes Branchen Know-How durch jahrelange internationale Tätigkeit
- modernste Kommunikationstechnik

Telefonický a e-mailový kontakt viz výše.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Velké Přítočno, Kladno

+ Otevřít mapu v novém okně