Základní údaje
- mzda
od 34 000
do 39 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
- směnnostpružná pracovní doba
- vhodné proabsolventy
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.5.2024
- počet volných míst1
- zaměstnavatelPetainer Czech Holdings s.r.o.
Požadavky na uchazeče
práce s pc
znalost práce na pc
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
práce s pc - internet a elektronická pošta
outlook
němčina
aktivní
Benefity
jízdní výhody
příspěvek na dojíždění
podnikové stravování
dotované stravování
dovolená navíc
5 týdnů dovolené
Upřesňující informace
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP), vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků, vytvoření zákaznických faktur, spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem, při tvorbě výrobních plánů, organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce, příprava prodejních a logistických statistik, zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi. Požadujeme: komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů), znalost práce na PC (Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod.), znalost NJ na komunikativní úrovni (znalost AJ výhodou), organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost, středoškolské vzdělání s maturitou (obchodní, logistické, ekonomické zaměření výhodou), praxe v prodejním procesu. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě a další benefity. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Kontaktní údaje