Základní údaje
- mzda
od 30 000
do 41 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánívš bakalářské
- směnnostjednosměnný provoz
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.6.2024
- počet volných míst1
- zaměstnavatelMěsto Cheb
Požadavky na uchazeče
práce s pc
velmi dobrá uživatelská znalost práce s pc
práce s pc - textový editor (word)
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
práce s pc - internet a elektronická pošta
internet
Benefity
ubytování
možnost získání služebního bytu
jízdní výhody
příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km
dovolená navíc
pět týdnů dovolené
Upřesňující informace
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice.
Druh práce: projektový/á manažer/ka
Platová třída: 11
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 01. června 2024 nebo dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu:
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- základní znalosti v oblasti dotací a grantů, dotačních titulů ČR a programů EU
- zkušenosti z oblasti přípravy a realizace projektů
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a doplňků
- rámcová znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn
- velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).
Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo státní správě
- zkušenosti z oblasti problematiky účtování dotací
- dobrá znalost cizích jazyků (AJ, NJ)
- řidičské oprávnění skupiny B.
Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce
- možnost získání služebního bytu.
Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášek: do 03.05.2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucí odboru komunálního hospodářství Ing. Vladimíra Bartíka, tel. 354 440 116, e-mail bartik@cheb.cz.
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 00 Cheb.
Termín pohovoru s uchazeči: 06.05.2024 (místo a čas budou upřesněny telefonicky).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Kontaktní údaje