Základní údaje
- mzda
od 40 000
do 55 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru3.3.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelFTMO Evaluation Global s.r.o.
Upřesňující informace
kontakt prvotně e-mailem - Barbora Jenešová, tel.: +420 730 679 229, e-mail: b.jenesova@ftmo.com
-Ideální kandidát má zkušenosti s obchodováním na finančních trzích, vynikající znalost angličtiny a turečtiny a je motivován připojit se k smysluplnému a ambicióznímu projektu.
-Budete hrát klíčovou roli v našem týmu, pracovat na plný úvazek a zajišťovat hladký chod našich služeb zákaznické podpory.
-Poskytování profesionální podpory našim klientům (řešení problémů, odpovídání na dotazy, včetně telefonických hovorů).
-Práce s interními aplikacemi.
-Pokud budete mít zájem, můžete se podílet na psaní článků týkajících se Forexu.
-Příležitostné překlady z angličtiny do turečtiny.
Požadujeme:
-Vysoce motivovaný a výsledky orientovaný přístup.
-Vynikající znalost angličtiny a turečtiny.
-Znalost Forex obchodování.
-Silné organizační schopnosti, zejména v oblasti time managementu.
-The ideal candidate has experience in trading financial markets, possesses excellent proficiency in both English and Turkish, and is eager to join a meaningful and ambitious project.
-You will play a key role in our team, working full-time to ensure the smooth operation of our client support services.
-Providing professional support to our clients (problem-solving, answering queries, including phone calls). No cold calls involved.
-Working with internal applications.
-If interested, you may contribute by writing Forex-related articles.
-Occasional translations from English to Turkish.
-A highly motivated and results-driven mindset.
-Excellent command of both English and Turkish.
-Knowledge of Forex trading.
-Strong organisational skills, particularly in time management.
Kontaktní údaje