Administration and HR assistant

Základní údaje

  • mzda od 24 000 do 27 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.7.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelGemtek.CZ, s.r.o.

Požadavky na uchazeče

angličtina aktivní

Upřesňující informace

Náplň práce: zadávání faktur v systému Oracle, správa docházky, příprava mezd, spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, podpora účetního týmu, další příležitostné úkoly zadané vedoucím
Požadavky: samostatnost, důslednost, smysl pro organizaci, komunikativní angličtina (na denní bázi), práce v MS Excel a MS Office, řidičský průkaz kategorie B (aktivní řidič), zkušenost s účetnictvím výhodou
Prosíme o zaslání životopisu v českém a anglickém jazyce.

Zaměstnanecké výhody: Pružná pracovní doba, stravenky (170,-/den), 25 dní dovolené

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Chebská 555/7, Plzeň, 32200, Plzeň-město

+ Otevřít mapu v novém okně