Administrativní pracovník/ce

Základní údaje

  • mzda od 27 000 do 32 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánístřední odborné (vyučen)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru2.6.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelAPOSTAV spol. s r. o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc znalost práce na pc práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta znalost práce na sociálních sítích

Upřesňující informace

Místo výkonu práce: třída Vítězství 246/6b, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Čt 7:00-15:30 h, Pá 7:00-13:30 h. Náplň práce: kontrola údajů, příprava faktur, zodpovídání telefonických a elektronických dotazů a jejich předávání kompetentním osobám, kopírování a faxování dokumentů, evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací, příprava jednoduchých zpráv a korespondence, evidence zařízení vydávaných zaměstnancům. Požadujeme: znalost práce na PC a sociálních sítích (znalost práce s programy Word, Excel, MS Office), kreativní myšlení, samostatnost, spolehlivost, flexibilita při pracovních úkonech, příjemné vystupování a jednání se zákazníky, aktivní přístup. Nabízíme: sick-day 6 dní v roce, stravenkový paušál, zkrácená pracovní doba v pátek (do 13:30 h), příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, placené pojištění odpovědnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 8:00-16:00 h) anebo e-mailem.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

třída Vítězství 246/6b, Mariánské Lázně, 35301, Cheb

+ Otevřít mapu v novém okně