Základní údaje
- mzda
od 30 000
do 35 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánístřední odborné (vyučen)
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné proabsolventy
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru7.4.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelKUBOUŠEK s.r.o.
Benefity
dovolená navíc
Upřesňující informace
Nástup možný ihned
Co Tě u nás čeká? Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. Budeš zpracovávat celý obchodní případ od nabídky až po expedici, čeká tě i řešení případných reklamací. Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady.
Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme.
Jaký/á bys měl/a být? Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail. Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. U nás budeš denně používat angličtinu nebo němčinu v emailové komunikaci s našimi zahraničními partnery. Je velmi důležité, abys uměl/a alespoň jeden z těchto jazyků na komunikativní úrovni (B2). Vzdělání bys měl/a mít minimálně středoškolské s maturitou. Tato pozice je vhodná i pro absolventy. Práce s počítačem a MS Office je pro Tebe hračka.
Na co dalšího se můžeš těšit? Motivační finanční ohodnocení; Bonusy při pracovním a životním výročí; Kolegy, kteří Ti se vším poradí; Pružnou pracovní dobu; 5 týdnů dovolené; Služební notebook, telefon a stravenkový paušál
Kontaktní údaje