Administration Clerk

Základní údaje

  • mzda od 32 620 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánízákladní + praktická škola
  • směnnosttřísměnný provoz
  • počet hodin týdně37.5
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.5.2025
  • počet volných míst20
  • zaměstnavatelDHL Solutions k.s.

Požadavky na uchazeče

práce s pc znalost práce na pc

Benefity

dovolená navíc 25 dnů dovolené

Upřesňující informace

Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: zpracovávání zakázek dle priorit, systémové přijímání, přesouvání nebo vyskladňování zboží či materiálu, získávání, třídění, slučování, sumarizace i archivace dokumentace a informací, inventarizace zásob a majetku. Požadujeme: znalost práce na PC, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priotity, znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Cheb, 35002, Cheb

+ Otevřít mapu v novém okně