Referent / referentka pro správu budov a majetku

Základní údaje

  • mzda od 25 000 do 30 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso (vyučení s maturitou)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.5.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelNH - TRANS, SE

Požadavky na uchazeče

práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b

Upřesňující informace

V případě Vašeho zájmu, zašlete prosím životopis na email: noskerova@nh-trans.cz,
kontaktní osoba: Nikol Oškerová

Ostravská spediční společnost NH - TRANS, SE hledá vhodné uchazeče na pracovní pozici:
Referent pro správu budov a majetku

Hlavní náplň práce:
- komplexní správa a údržba budov v majetku společnosti
- pravidelná kontrola technického stavu, realizace běžných údržbářských prací v/na budovách společnosti a na firemním parkovišti
- zajištění oprav, rekonstrukcí a revizí externími firmami, včetně povolení na konkrétních úřadech
- komunikace a korespondence s dodavateli při zadávání cen. poptávek, objednávek, realizace výběrových řízení
- zodpovědnost za dodržování bezpečnostních a protipožárních předpisů (BOZP + PO)
- správa a údržba vozového parku (osobní firemní vozy) na denní bázi
- pravidelná kontrola technického stavu firemních vozidel a komplexní péče (mytí, čerpání pohonných hmot., STK, opravy, servis atp.)
- řešení a monitoring pojistných událostí
- kontrola evidence vedení knih jízd u referentských a manažerských vozů
- zodpovědnost za archivaci firemní dokumentace, včetně správy archívu
- zajištění doručování a odesílání firemní korespondence a zásilek (dle potřeby)
- zajištění zásobování sekretariátu
- řešení provozních a operativních potřeb na denní bázi

Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání, praxe v oblasti správy budov nebo údržby osobních vozidel 2 roky
- organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup
- schopnost vykonávat běžné údržbářské práce, znalost předpisů BOZP a PO výhodou
- komunikační dovednosti (komunikace s dodavateli, servisními techniky, odborníky a úřady)
- schopnost samostatně řešit problémy, vlastní organizace náplně práce (dle aktuálních potřeb)
- znalost práce na PC, střední pokročilost (Outlook, Word, Excel, Internet).
- zodpovědný přístup, časová flexibilita, dobrý zdravotní stav
- řidičský průkaz skupiny B.

Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr, pružnou pracovní dobu, případně částečný úvazek dle dohody
- práci v příjemném prostředí v centru města, které je dobře dostupné MHD
- možnost parkování na vlastním parkovišti
- účast na školení, firemních akcích
- 4 týdny dovolené a 5 dní volna navíc (sick days)
- příspěvek na stravování, pitný režim
- příspěvek na penzijní připojištění
- notebook, mobilní telefon
- místo výkonu práce: Ostrava - centrum
- nástup možný ihned/dohodou



Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Poděbradova 843/28, Ostrava, 70200, Ostrava-město

+ Otevřít mapu v novém okně