Základní údaje
- mzda
od 35 000
do 55 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánístřední odborné (vyučen)
- směnnostjednosměnný provoz
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru14.4.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelKarel Kaňák, s.r.o.
Požadavky na uchazeče
angličtina
aktivní
Upřesňující informace
Láká Vás propojit nákup, sklad a logistiku?
Nabízíme pozici: Vedoucí/ho nákupu a logistiky
Účelem naší firmy je pomáhat zákazníkům kvalitními nástroji a poskytovat zaměstnancům dobré živobytí. Neustále se posouváme dopředu, proto potřebujeme někoho, kdo si vezme za své
strategický nákup dopravu zakázek a skladové hospodářství.
Výsledkem Vaší práce bude optimálně fungující interní logistika firmy. Budete propojovat tok materiálu od jeho vstupu do firmy až po expedici zakázek. Na Vás bude zajistit efektivní nákup, provoz skladu, expedice a dopravy zakázek.
Očekáváme od Vás, že budete jednat s dodavateli,řešit návazností materiálových toků, udržovat pořádek ve skladovém hospodářství, plánovat dopravu zakázek, vést menší tým nákupu a expedice , iniciativně navrhovat možnosti zlepšování.
K tomu potřebujeme, abyste
dovedl/a velmi dobře organizovat a plánovat, rozuměl/a informačním systémům, chtěl/a se naučit nové technologie a neustále se rozvíjet. Pro komunikaci s dodavateli je nutná pokročilá úroveň angličtiny.
U nás dostanete možnost projevit a realizovat svoje dovednosti, rádi Vás podpoříme v tom, co Vám jde šanci vylepšovat procesy v praxi, kontinuálně rosteme a inovujeme příležitost pracovat v pěkném prostředí a podporujícím kolektivu, možnost začlenit se do stabilní firmy, na kterou se můžete spolehnout, podíl na prosperitě firmy, pravidelnou mzdu podle Vašich výsledků.
Myslíte si, že je tato nabídka právě pro Vás? Ozvěte se nám na našich kontaktech. Příspěvek na stravování.
Kontaktní údaje