Úředník Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 – zpracování agendy dotací

Základní údaje

  • mzda od 29 120 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.6.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelStatutární město Plzeň

Upřesňující informace

Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1
v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků

vyhlašuje

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

na obsazení místa

Úředník/úřednice Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1
- zpracování agendy dotací

pracovní poměr na dobu neurčitou


Platová třída: 9
(v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)


Místo výkonu práce: Plzeň

Rámcová pracovní náplň:
" příjem, evidence a kontrola žádostí o poskytnutí dotací;
" příprava dotačních titulů a veškerých podkladů vztahujících se k agendě dotací pro jednání orgánů městského obvodu Plzeň 1;
" vyhotovování smluv o poskytnutí dotace a jejich zveřejňování v Registru smluv;
" vyúčtovávání poskytnutých finančních prostředků na základně předložených účetních dokladů aj.

Kvalifikační a odborné požadavky:
" ukončené SŠ vzdělání - ekonomického směru výhodou;
" praxe ve veřejné správě výhodou;
" znalost základů účetnictví a účetních postupů výhodou;
" znalost práce na PC;
" dobré komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost; spolehlivost, schopnost týmové práce;
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.

Nabízíme:
" zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele;
" za výborně odvedenou práci motivující osobní příplatek a mimořádné odměny;
" odborný profesní růst;
" stravenky a další zaměstnanecké výhody;
" pružná pracovní doba;
" propracovaný systém vzdělávání.

Předpokládané datum nástupu: červen 2025
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
1. přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis);
2. strukturovaný životopis;
3. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti;
4. prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
5. motivační dopis;
6. personální dotazník (i přihlášku) - možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu kategorie Úřad, Pracovní místa.


Písemné přihlášky s označením:

"Výběrové řízení - úředník ÚMO Plzeň 1"

přijímá do 28. 4. 2025 Úřad městského obvodu Plzeň 1 - Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), na adrese alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23.

Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. Bližší informace na tel. čísle 37803 6109.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

alej Svobody 882/60, Plzeň, 32300, Plzeň-město

+ Otevřít mapu v novém okně