Odborný pracovník/pracovnice rozpočtů

Základní údaje

  • mzda od 33 280 do 38 570 Kč/měsíc
  • pracovní vztahslužební poměr
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.6.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelÚřad práce České republiky

Požadavky na uchazeče

práce s pc

Benefity

dovolená navíc jiné výhody

Upřesňující informace

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

Odborný pracovník rozpočtů
ID 11004151
Pracoviště:
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Olomouci
Odbor kanceláře krajské pobočky, Oddělení ekonomické
Vejdovského 988/4
779 00 Olomouc

Hlavní náplň činnosti:
- Sestavování rozpočtů organizací s rozmanitými obory činností, členitou vnitřní organizační strukturou a s dynamickým vývojem jednotlivých rozpočtových položek. Optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace. Stanovování zásad rozpisů rozpočtů a jiných rozpočtových pravidel.
- Zajišťování uceleného souboru účetních operací na jednotlivých účtech nebo skupině účtů.
- Zpracování účetních dokladů, účetních knih a ostatních účetních písemností pro automatické zpracování.
- Spolupráce při provádění inventarizace majetku.
- Zastupuje v případě nepřítomnosti hlavní účetní ÚP ČR - Krajské pobočky v Olomouci.

Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- znalost účetnictví - praxe minimálně 5 let na pozici účetní nebo obdobné
- velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) - na úrovni pokročilého uživatele
- odolnost proti stresu
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- znalost programu IS SAP - výhodou
- zkušenosti s IS IISSP - výhodou
- ŘP sk. B - výhodou

Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
- pružná pracovní doba - plný úvazek
- předpokládaný nástup od 1. června 2025
- pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou

Zaměstnanecké výhody:
- pružná pracovní doba
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- 1 den na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek na stravování, tzv. stravenkový paušál
- možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
- odměny k životním a pracovním výročím
- příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 27. dubna 2025 na e-mailovou adresu katerina.pisova1@uradprace.cz

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Vejdovského 988/4, Olomouc, 77900, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně