Obchodní ředitel/ka v potravinářství

Základní údaje

  • mzda od 60 000 do 100 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.6.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelPro Spektrum Stratton s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc angličtina aktivní

Benefity

zvláštní prémie jiné výhody

Upřesňující informace

Pro Spektrum Stratton s.r.o. je renomovaný distributor rychloobrátkového zboží pro evropské maloobchodní řetězce, s více než 20-letou tradicí v oblasti komoditních potravin, ambientních potravin, nápojů a potravinových doplňků.

Víme, že klíčem k úspěchu je nejen správná strategie, ale i motivovaný tým. Hledáme za našeho odcházejícího kolegu energického a inspirativního nástupce na pozici Obchodního ředitele. Takového, který dokáže nejen být součásti vytváření cesty k úspěchu, mít vizi, ale také podpořit stávající zkušený tým a podporovat motivaci jeho členů k dosažení společných cílů. Tento lídr bude mít přímý vliv na růst a stabilitu firmy a bude mít prostor pro své vlastní nápady a inovace. Pokud se chcete podílet na rozvoji firmy, která stojí na pevných základech a má před sebou výzvy k dalšímu růstu, pak jsme tady právě pro Vás.

Co Vám nabízíme:
- Atraktivní ohodnocení s motivačním bonusem za splnění společných
- Možnost práce s moderními technologiemi a zavedenými procesy, které nám dávají konkurenční výhodu na trhu
- Podnětné pracovní prostředí ve společnosti, která se neustále vyvíjí a nabízí příležitosti pro nekonečný růst
- Finanční bonusy - odměny za plnění výsledků
- Flexibilní pracovní dobu, možnost home-office v životně složitých situacích
- Osobní automobil, notebook, mobilní telefon s neomezeným tarifem je samozřejmostí
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu v rámci firmy

Náplň práce:
- Vedení obchodní strategie s cílem maximalizovat úspěch firmy na trhu
- Podpora motivace a rozvoj obchodního týmu, vedení až 6-ti členů, podpora jejich profesního růstu a schopnosti dosahovat společných cílů
- Reprezentace firmy a aktivní budování a udržování silných obchodních vztahů s partnery
- Analýza trhu a konkurence pro efektivní plánování a optimalizaci obchodních aktivit
- Plnění stanovených cílů, pravidelný reporting a controlling výsledků
- Aktivní jednání se zákazníky a vedení obchodních případů, včetně příležitostných pracovních cest po EU

Co od Vás očekáváme:
- Silné organizační a komunikační dovednosti, schopnost vést obchodní tým s důrazem na motivaci a rozvoj členů týmu
- Zkušenost s vedením obchodního týmu (min. 3 roky) a schopnost předávat zkušenosti, mentorské dovednosti
- Chuť prosadit se, iniciativní přístup k novým výzvám a příležitostem
- Pokročilá znalost anglického (min. C1) nebo německého jazyka (min. C1)
- SŠ/VŠ vzdělání, aktivní práce na PC a zkušenost s obchodním prostředím
- Aktivní řidič s ochotou k pracovním cestám někdy i v rámci EU
- Sebevzdělávání a otevřenost k novým trendům a technologiím

Pokud máte energii a chuť stát se lídrem, který motivuje a zároveň vytváří strategické směry pro úspěch firmy, těšíme se na Váš životopis.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Šlechtitelů 583/1, Olomouc, 77900, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně