Základní údaje
- mzda
38 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru20.5.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelSodexo strategic clients s.r.o
Požadavky na uchazeče
práce s pc
angličtina
aktivní
Upřesňující informace
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Barbora Husáková, e-mail: barbora.husakova@sodexo.com
Co Vás čeká:
" Budete se podílet na chodu centrály našeho globálního partnera.
" Odpovědnost za vzhled interiéru a rozmístění kancelářského vybavení.
" Příprava zasedacích místností (uspořádání nábytku dle požadavků).
" Správa přístupů v rámci budovy (vstupní karty, evidence klíčů, apod.).
" Vedení agendy skladů.
" Komunikace s klientem a dodavateli.
" Účast na vstupním dni nových zaměstnanců - provádění nových zaměstnanců po budově (1x měsíčně).
" Další nárazové a nepravidelné úkoly administrativního a provozního charakteru.
Co by Vám nemělo chybět:
" SŠ vzdělání.
" Anglického jazyka úroveň B2 a vyšší.
" Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Excel, Power Point).
" Výhodou je znalost audiovizuální techniky (ovládání, apod.)
" Spolehlivost, flexibilita, samostatnost, aktivní přístup k práci.
Zaměstnanecké výhody : stravenky, Pluxee Cafeteria
Kontaktní údaje