Supervisor Call centra

Základní údaje

  • mzda od 26 000 do 30 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánínižší střední odborné
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    ozp s invaliditou 3. stupně (dříve tzp)
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.7.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelOPTIMIA BPO s.r.o.

Upřesňující informace

Vhodné pro OZP
místo výkonu práce: Ústí nad Labem

Do našeho týmu hledáme Supervizora call centra, který podpoří tým operátorů v dosahování výborných výsledků a přispěje k celkovému růstu firmy.

Co bude Vaší náplní práce?
o Zajištění plynulého chodu call centra a organizace každodenního provozu
o Kontrola kvality a správnosti vyřizování hovorů s klienty
o Aktivní podíl na plnění stanovených prodejních cílů
o Pravidelné náslechy a hodnocení hovorů, poskytování zpětné vazby operátorům
o Vedení, motivace a rozvoj týmu operátorů
o Školení nových i stávajících kolegů, zvyšování jejich odbornosti

Co nabízíme?
o Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
o Přátelský a podpůrný kolektiv
o Příležitost ovlivňovat chod a výsledky týmu
o Občerstvení na pracovišti

Nabízíme:
- 25 dnů dovolené
- motivující finanční ohodnocení a bonusy za výkonnost

Pokud Vás tato příležitost zaujala a chcete se podílet na rozvoji dynamického call centra, zašlete nám svůj životopis.

Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Pařížská 227/20, Ústí nad Labem, 40001, Ústí nad Labem

+ Otevřít mapu v novém okně