ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ

Základní údaje

  • mzda od 29 120 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.8.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelStatutární město Třinec

Požadavky na uchazeče

práce s pc

Benefity

jiné výhody , 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek

Upřesňující informace

TŘ z:3/7/2025
Místo výkonu práce: statutární město Třinec
Zařazení: úředník (zákon č. 312/2002 Sb.)
Platové zařazení: 9. platová třída (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.)
Požadované vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Pracovní poměr: doba neurčitá
Charakteristika vykonávané práce:
- Agenda dotací v sociální oblasti - příprava žádosti, příprava dotačních programů a příjem žádosti o dotace, kontrola úplnosti a správnosti, příprava podkladů pro dotační komisi, příprava podkladů pro jednání orgánů obce; finanční analýzy hospodaření neziskových organizací; agenda spisové služby odboru sociálních věcí včetně archivace a vedení specializované spisovny; příprava smluv za odbor SV, jejich evidence a zveřejnění v registru smluv
Platové podmínky:
- Platová třída 9. - základní platový tarif od 29.120 Kč (zaručený plat), možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce.
Nabízíme:
- Jsme stabilní zaměstnavatel. Nabízíme pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, možnost vzdělávání se, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, věrnostní odměny a další benefity ze sociálního fondu.
Jiné požadavky:
- ekonomické vzdělání,
- znalost problematiky územního samosprávného celku a orientace v oblasti veřejné správy,
- zkušenosti s dotačním řízením, spisovou službou,
- analytické schopnosti, logické a systematické uvažování, vztah k práci s čísly, chápání základních ekonomických vztahů, důraz na detail, důslednost, odpovědnost,
- komunikační dovednosti, spolehlivost, odpovědnost, schopnost samostatného jednání a rozhodování, schopnost týmové spolupráce, flexibilita,
- znalost práce na PC v rozsahu zkoušky ECDL (v životopise specifikujte úroveň znalostí).
Přílohy přihlášky dle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb.:
- profesní životopis s časovým vymezením praxí od měsíc/rok do měsíc/rok, včetně zaměření na popis vykonávaných činností a údajů o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, příp. také kopie dokladu
o vzdělání vztahujícím se k obsazovanému místu,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem.
Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením
o bezúhonnosti. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii, pokud byl uchazeči vydán. Uchazeč předloží tyto doklady nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Předpokládaný nástup:
- Po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 12/2025 do 24.07.2025 do 14:30 hod na adresu: Magistrát města Třince, Jablunkovská 160, 739 61 Třinec. Přihlášky s požadovanými doklady lze zaslat také prostřednictvím datové schránky (IDDS 4anbqsj ) nebo e-mailem (podatelna@trinecko.cz). Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení: 30.07.2025.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodů kdykoli v jeho průběhu zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy a budou zpřístupněny pouze členům výběrové komise
Nevybraní uchazeči budou vyrozuměni e-mailem. Poskytnuté materiály si nevybraní uchazeči mohou vyzvednout na oddělení platovém a personálním do měsíce od vyrozumění. Nevyzvednuté materiály budou skartovány. Na vyžádání lze zaslat poštou.


Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Jablunkovská 160, Třinec, Frýdek-Místek, Frýdek-Místek

+ Otevřít mapu v novém okně