Vedoucí oddělení havarijního plánování a ochrany obyvatel zařazený/á v odboru ochrany

Základní údaje

  • mzda od 33 280 do 38 570 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš magisterské
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.8.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelStatutární město Olomouc

Požadavky na uchazeče

práce s pc řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b

Benefity

dovolená navíc jiné výhody

Upřesňující informace

Výběrové řízení č. 2025/46
Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Obor: krizové řízení a havarijní plánování, bezpečnostní plánování, popř. technického nebo ekonomického směru
Praxe: praxe minimálně 3 roky ve veřejné správě
Jiné požadavky:
-znalost legislativy v oblasti krizového řízení, havarijního plánování a povodňové problematiky
-velmi dobré organizační, řídící schopnosti
-samostatnost, rozhodnost a odpovědnost, flexibilita
-zkušenosti s vedením týmu a řízení pracovních procesů
-dobré organizační schopnosti
-analytické schopnosti
-schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a diskuze
-vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné práce a řešení problémů
-všeobecný přehled o principech a fungování veřejné správy
-znalost problematiky BOZP a PO výhodou
-velmi dobré komunikační schopnosti a vystupování na veřejnosti
-smysl pro týmovou práci
-znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word, Power Point)
-řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
-ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
-koordinace práce pracovníků oddělení za účelem zajištění připravenosti obce na mimořádné události a krizové stavy, provádění záchranných a likvidačních prací
-organizační zabezpečení odborné přípravy a udržení akceschopnosti členů jednotek sboru dobrovolných hasičů obce
-spolupráce se složkami IZS
-zajišťování plnění úkolů vyplývajících z usnesení rady a zastupitelstva města
-zabezpečení zpracování geografických dat pro tvorbu mapových podkladů určených k informování veřejnosti
-správa a evidence majetku ve svěřené oblasti
-plánování a správa rozpočtu oddělení
-řízení veřejných zakázek ve svěřené oblasti
-spolupráce se státní správou a samosprávou
-příprava podkladů pro rozhodování vedení města
-vedení, řízení, motivace a hodnocení podřízených zaměstnanců
Přihláška - uchazeč je povinen podat písemnou přihlášku, která musí obsahovat:
(Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze ji nahradit údaji uvedenými v životopise, osobním dotazníku, průvodním dopise, atd.)
-jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, popř. jinou kontaktní adresu, pokud se neshoduje s trvalým pobytem
-druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
-název pozice a číslo VŘ
-datum a podpis uchazeče
K přihlášce je nutno přiložit:
-strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
-výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (při podání přihlášky lze nahradit čestným prohlášením)
-ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze připojit v prosté kopii)
-splnění podmínek podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (lustrační zákon); předpoklady podle tohoto ustanovení neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971
Lhůta pro podání přihlášky: 24. 7. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
-poštou
-datovou schránkou (ID: kazbzri)
-e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
-osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Olomouc, Olomouc, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně