Úředník/ce oddělení územního plánování a památkové péče - úsek územně analytické podklady a digitální technická mapa

Základní údaje

  • mzda od 29 000 do 42 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru20.8.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Cheb

Požadavky na uchazeče

práce s pc uživatelská znalost práce s pc práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta internet

Benefity

ubytování možnost získání služebního bytu jízdní výhody příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km dovolená navíc pět týdnů dovolené

Upřesňující informace

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa úředníka/úřednice oddělení územního plánování a památkové péče.

Druh práce: úředník/úřednice oddělení územního plánování a památkové péče - úsek územně analytické podklady a digitální technická mapa
Platová třída: 11 (za podmínek splnění kvalifikačních požadavků)
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu se zaměřením na geoinformatiku, geodezii nebo stavební obory
- znalost práce s geografickými informačním systémy (GIS) nebo computer-aided design (CAD)
- orientace v oblasti veřejné správy
- dobré komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění,
- rámcová znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákona, ve znění pozdějších úprav a prováděcích vyhlášek
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě
- orientace v projektové dokumentaci
- řidičské oprávnění skupiny B.
- zkušenosti se správou technické mapy či jejího obsahu
- znalost správy dat v databázích, případně programovacích jazyků
- práce v ArcGIS (data, analýzy, vizualizace)
- práce v MISYS (správa technické mapy, pasporty, katastr nemovitostí, geoportál).

Nabízíme:
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, 5 dnů indispozičního volna)
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora
- možnost získání služebního bytu.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii.

Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Lhůta pro podání přihlášek: do 19. srpna 2025 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru stavebního a životního prostředí Ing. Jaroslava Šinky, tel. 354 440 140, e-mail sinka@cheb.cz.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Cheb, Cheb, Cheb

+ Otevřít mapu v novém okně