Asistent ochrany veřejného zdraví v oddělení hygieny práce 2

Základní údaje

  • mzda od 23 110 do 33 220 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
    služební poměr
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné proabsolventy
    ozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru15.9.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelKrajská hygienická stanice Plzeňského kraje se sídlem v Plzni

Upřesňující informace

Žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo je třeba podat ve lhůtě do 22. 8. 2025. K žádosti je třeba přiložit životopis a motivační dopis. Možnosti doručení žádosti, podmínky účasti ve výběrovém řízení a další informace jsou uvedeny v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení, které zveřejněno na úřední desce ve výběrových řízeních:

https://www.khsplzen.cz/vyberova-rizeni/

Stručný popis vykonávaných prací:
- vykonává státní zdravotní dozor nad dodržováním zákazů a plněním dalších povinností stanovených právními předpisy k ochraně veřejného zdraví v oblasti hygieny práce, provádí úkony předcházející kontrole;
- podílí se na řešení podnětů a připravuje podklady pro jejich řešení;
- připravuje podklady pro vydání rozhodnutí orgánu ochrany veřejného zdraví;
- připravuje podklady a vydává stanoviska, závazná stanoviska a vyjádření ve stavebním a dalším řízení v rozsahu přenesené pravomoci;
- vypracovává další stanoviska a vyjádření k povinnostem stanoveným právními předpisy k ochraně veřejného zdraví v oblasti hygieny práce;
- spolupracuje s ostatními odbory hygienické služby;
- připravuje objednávky na měření na úseku hygieny práce;
- účastní se kontrolních měření v rámci výkonu státního zdravotního dozoru;
- provádí vkládání, úpravu a ověřování dat v informačních systémech hygienické služby (registry MZ);
- vede spisovou dokumentaci v písemné i elektronické podobě a provádí archivaci dokumentů;
- projednává přestupky na úseku ochrany veřejného zdraví, rozhoduje o přestupcích příkazem na místě;
- účastní se vzdělávacích akcí dle vzdělávacího plánu, aktivně sleduje změny v legislativě a zvyšuje své odborné znalosti;
- při výkonu služby se řídí platnými právními předpisy, služebními předpisy, příkazy nadřízených a metodickými pokyny.


Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna + 1 den osobního volna, stravenkový paušál k platu, mobilní služební telefon, mimořádné odměny

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Skrétova 1188/15, Plzeň, 30100, Plzeň-město

+ Otevřít mapu v novém okně