Poradce/poradkyně - konzultant dávek NSD

Základní údaje

  • mzda od 33 280 do 38 270 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívyšší odborné
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně40
  • vhodné proabsolventy
    ozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.10.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelÚřad práce České republiky

Benefity

podnikové stravování stravenkový paušál dovolená navíc 5 týdnů dovolené+5dnů indispozičního volna+1den k vyřízení os.záležitostí jiné výhody příspěvek na produkty spoření ve stáří

Upřesňující informace

Pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)

Náplň práce:
zajišťování agend nepojistných sociálních dávek a dávky státní sociální pomoci
(tzv. superdávky); širší poradenská činnost s klientem v agendě NSD včetně superdávky; poskytování poradenství, vytváření a vyhodnocování podpůrných plánů; spolupráce s poradcem/konzultantem v agendě ZAM, sociálními pracovníky a expert poradcem NSD a ZAM; zajišťování agendy dávek hmotné nouze, plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 111/2006 Sb., zákon o pomoci v hmotné nouzi; provádění úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoby; digitalizace zpracovaných dokumentů; zajišťování agendy koordinace systémů sociálního zabezpečení osob pohybujících se v rámci Evropské unie; vykonávání činností vyžadujících individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s občany v krizových sociálních situacích, při nichž dochází k ohrožení života, zdraví, základních životních potřeb (výživy, ošacení, ubytování), popřípadě vývoje nezletilých dětí a občany v mimořádně tíživé nebo neočekávané sociální situaci nárokující nepojistné sociální dávky. Provádění místních šetření pro účely posouzení nároku na nepojistné sociální dávky; zpracovávání písemných záznamů o šetření v místě žadatelů a vedení jejich evidencí; spolupráce se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, zařízeními sociálních služeb, církvemi, občanskými sdruženími a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů.

Požadavky:
ukončené vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu; znalost práce na PC (MS Office); odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost; psychická odolnost. Výhodou je znalost práce programu OK nouze, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič/ka

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 1. září 2025 na e-mailovou adresu katerina.pisova1@uradprace.cz

Plné a platné znění podmínek pro účast na výběrovém řízení a bližší informace jsou uveřejněny na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Purgešova 1399, Hranice, 75301, Přerov

+ Otevřít mapu v novém okně