Úředník/úřednice Finančního odboru ÚMO1

Základní údaje

  • mzda od 29 120 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.10.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelStatutární město Plzeň

Upřesňující informace

Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1
v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků

vyhlašuje

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ

na obsazení místa

Úředník/úřednice Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1

pracovní poměr na dobu neurčitou

Platová třída: 9
(v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)

Místo výkonu práce: Plzeň

Rámcová pracovní náplň:
" na základě zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a vyhlášky statutárního města Plzně o poplatku ze psů provádí správu daných poplatků na území MO Plzeň 1;
" vede evidenci jednotlivých poplatníků (přihlášení, odhlášení), provádí jejich zpoplatnění;
" provádí kontrolní činnost - místní šetření, vyhledává nové poplatníky, sepisuje protokoly nebo úřední záznamy, řeší s poplatníky případné závady;
" zpracovává došlé platby na poplatky ze psů, upomíná včas nezaplacené platby, případně připravuje spis k vymáhání;
" provádí měsíční porovnání příjmů s účetní evidencí a vyrovnává zjištěné rozdíly;
" vykonává působnost dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, v oblasti správy místních poplatků (např. platební výměry, odvolání);
" vede agendu spojenou s pokladnou.

Kvalifikační a odborné požadavky:
" ukončené vzdělání SŠ s maturitou nebo VOŠ vzdělání, obor ekonomický výhodou;
" praxe v ekonomické oblasti výhodou;
" praxe ve veřejné správě výhodou;
" znalost legislativy a pravidel v oblasti správy daní a poplatků, znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád;
" velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, odpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení krizových situací;
" pokročilá uživatelská znalost práce na PC;
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.

Nabízíme:
" zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele;
" za výborně odvedenou práci motivující osobní příplatek a mimořádné odměny;
" odborný profesní růst;
" stravenky a další zaměstnanecké výhody;
" pružná pracovní doba;
" propracovaný systém vzdělávání.

Předpokládané datum nástupu: říjen 2025, nebo dle dohody

Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
1. přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis);
2. strukturovaný životopis;
3. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti;
4. prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
5. motivační dopis;
6. personální dotazník (i přihlášku) - možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu kategorie Úřad, Pracovní místa.


Písemné přihlášky s označením:

"Výběrové řízení - úředník Finančního odboru ÚMO Plzeň 1"

přijímá do 5. 9. 2025 Úřad městského obvodu Plzeň 1 - Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), na adrese alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23.

Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. Bližší informace na tel. čísle 37803 6109.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

alej Svobody 882/60, Plzeň, Plzeň-město, Plzeň-město

+ Otevřít mapu v novém okně