Základní údaje
- mzda
od 15 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - zkrácený úvazek
- minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
- směnnostpružná pracovní doba
- počet hodin týdně20
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.10.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelEcofleet CZ s.r.o.
Požadavky na uchazeče
práce s pc - textový editor (word)
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
práce s pc - jiné
účetní programy, erp systémy
jiné
praxe na pozici účetní
Benefity
jiné výhody
firemní benefity
Upřesňující informace
Náplň práce: zajištění správného zaúčtování účetních operací, proaktivní kontrola účtů pro zajištění platnosti a evidence všech finančních transakcí a správnost vykazovaných údajů, řešení obecných účetních a provozních problémů, provádění interních kontrolních procesů s přijatými i vydanými fakturami, zpracování výkazů DPH, KH, SH, zpracování účetní závěrky, spolupráce s daňovým poradcem, spolupráce s kolegy při inventurách skladu, spolupráce s hlavní účetní při interních reportech společnosti.
Požadujeme: středoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením, minimálně 2 roky praxe na pozici účetní, orientace v účetním a daňovém právu, znalost práce s účetními programy, ERP systémy, práce s nástroji MS Office (Excel, Word) je samozřejmostí, schopnost pracovat samostatně i v týmu, schopnost pracovat s čísly, pečlivost, zodpovědnost. Znalost anglického jazyka výhodou.
Nabízíme: práci na poloviční úvazek, přátelský tým, flexibilní pracovní dobu, firemní benefity.
Způsob 1. kontaktu: e-mailem admin@ecofleet.cz
Kontaktní údaje