Úředník/ce - referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor

Základní údaje

  • mzda od 30 000 do 40 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.11.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Bruntál

Upřesňující informace

Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo:

Úředník/ce – referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor

na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.
nástup: listopad 2025, případně dle dohody

Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz

Písemnou přihlášku lze podat do 9.10.2025.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Nádražní 994/20, Bruntál, 79201, Bruntál

+ Otevřít mapu v novém okně