- Nabídky práce
- Úředník/ce - referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor
Úředník/ce - referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor
Základní údaje
- mzda
od 30 000
do 40 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
- směnnostjednosměnný provoz
- vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.11.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelMěsto Bruntál
Upřesňující informace
Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo:
Úředník/ce – referent vymáhání pohledávek, oddělení daní a poplatků, finanční odbor
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.
nástup: listopad 2025, případně dle dohody
Předpoklady a požadavky pro vznik pracovního poměru, charakteristiku vykonávané pozice a náležitosti přihlášky do výběrového řízení najdete na stránkách www.mubruntal.cz
Písemnou přihlášku lze podat do 9.10.2025.
Kontaktní údaje