Referent/ka Odboru správy majetku (správa nemovitostí)

Základní údaje

  • mzda od 29 120 do 35 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Kutná Hora

Upřesňující informace

Charakteristika pracovní pozice:
Zajišťování agendy správy nemovitostí, zajišťování běžné údržby a oprav bytového a nebytového fondu v majetku města. Zajišťování poptávek a výběrových řízení na dodavatele služeb v rámci oprav bytového a nebytového fondu, včetně kontroly fakturace a plateb, zajištění provozu ubytoven a kotelen, jednání s dodavateli energií a příprava smluv. Pracovní místo je zařazeno v Oddělení správy nemovitostí Odboru správy majetku.

Požadavky zaměstnavatele:
- ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou,
- výhodou vzdělání v technickém nebo stavebním oboru,
- výhodou praxe v oblasti správy nemovitostí, orientace v legislativě týkající se pronájmu a vlastnictví nemovitostí,
- řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidič,
- očekáváme samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilitu, odpovědnost, organizační a komunikační schopnosti, vysoké pracovní nasazení,
- uživatelská znalost práce na PC - Word, Excel, Outlook, internet.

Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dní.

Veškeré informace a způsob přihlášení najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Havlíčkovo náměstí 552/1, Kutná Hora, 28401, Kutná Hora

+ Otevřít mapu v novém okně