Správce daně - kontrola

Základní údaje

  • mzda od 29 120 Kč/měsíc
  • pracovní vztahslužební poměr
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2025
  • počet volných míst2
  • zaměstnavatelGenerální finanční ředitelství

Upřesňující informace

Žádáme zájemce, aby se seznámili s podmínkami účasti ve výběrovém řízení, které jsou zveřejněny v "Oznámení o vyhlášení společného výběrového řízení na služební místa SPRÁVCE DANĚ - KONTRALA" na webových stránkách FS ČR https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10637187.

Správce daně – kontrola vykonává tyto činnosti:
- provádí postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňové kontroly, vyhledávací činnosti, místní šetření a postupy k odstranění pochybností se zaměřením na daň z přidané hodnoty
- provádí písemnou a ústní komunikaci s daňovými subjekty a třetími osobami, vede protokolovaná jednání; zejména vyhotovování zpráv o daňových kontrolách
- provádí důkazní řízení včetně výslechů svědků a následného hodnocení důkazů
- vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení
- zpracovává podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně, jakož i dozorčích prostředcích
- spolupracuje s Policií ČR, Celní správou ČR a dalšími státními orgány

K předpokladům pro výkon daných činností náleží zejména:
- znalost MS Office – Word, Excel, Outlook
- ochota učit se novým věcem
- flexibilita, asertivní jednání, schopnost samostatné i týmové práce
- ŘP skupiny B výhodou

Platové a další podmínky
- platový tarif v rozmezí od 23 110 Kč do 33 220 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 322 Kč do 4 983 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 4 300 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde:
Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.gov.cz)

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 23. října 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3100@fs.gov.cz,
- do datové schránky ID 25nnz67,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Olomoucký kraj, Lazecká 545/22, 779 11 Olomouc, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místa č. 310098 a 310099 -správce daně – kontrola – Olomouc“.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Lazecká 545/22, Olomouc, 77900, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně