Asistent / asistentka prodeje - realizace zakázek a reklamace

Základní údaje

  • mzda od 25 000 do 45 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru8.12.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelRENOVA, s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta

Benefity

podnikové stravování

Upřesňující informace

Kontakt zasláním životopisu na e-mail jan.pavlis@vodomery.cz.

Požadujeme:
- SŠ vzdělání (ekonomický nebo obchodní obor výhodou)
- praxe v administrativě, zákaznické podpoře nebo oddělení reklamací výhodou
- pečlivost, samostatnost a trpělivost během reklamačního procesu
- příjemné a profesionální vystupování v komunikaci se zákazníky
- znalost práce na PC (MS Office, ideálně Excel)
- zkušenost s ERP/CRM systémem výhodou (Helios, Raynet).

Náplň práce:
- komplexní správa reklamací - od přijetí požadavku po jeho vyřešení
- úzká komunikace se zákazníky a dodavateli při řešení reklamací zboží
- zadávání dat do systémů Helios iNuvio a Raynet CRM
- vystavování reklamačních protokolů, sledování termínů a archivace dokumentace
- třídění a přeposílání příchozích zpráv a informací v rámci obchodního oddělení
- spolupráce se skladem, obchodem i dodavateli na rychlém a korektním vyřízení reklamací.

Nabízíme:
- stabilní zaměstnání v české společnosti s více než 30-ti letou tradicí
- práci na plný úvazek, jednosměnný provoz
- firemní stravování, 4 týdny dovolené, možnost osobního rozvoje
- nástup možný ihned.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Vodárenská 380, Solnice, 51701, Rychnov nad Kněžnou

+ Otevřít mapu v novém okně